tiistai 25. tammikuuta 2011

Tunnustusta/ Awards

Iidasanttu muisti blogiani tällaisella kauniilla tunnustuksella. Lämmin kiitos, olen kovasti mielissäni :)



Tunnustukseen kuului kertoa 7 asiaa itsestään ja tässä ne tulevat:

1. Olen pienestä asti pitänyt kaikesta pienestä ja kauniista. Myös käsillä tekeminen on aina kiinnostanut, joten voiko osuvampaa harrastusta ollakaan, kuin tämä.

2. Minulla on mooooonta paria minikenkiä, mutta omaan jalkaani sopivia kenkiä ei löydy tarpeeksi. Olen joko liian vaativa tai pihi...

3. Kärsin kroonisesta aikapulasta. On turhauttavaa, kun ei ole aikaa tarpeeksi itselle ja mineille.

4. Edellinen fakta saattaa liittyä siihen, että olen tunnollinen suorittaja. Tiskit, lumityöt, ruuanlaitto, siivous, lasten kokeet, kaikki mahdollinen on saatava tehtyä ennenkuin voi rauhassa keskittyä pipertämään. Ensin työt sitten huvi, vai miten se meni...?

5. En siedä saamattomuutta oikein muiltakaan ja se aiheuttaa joskus tiukkaa ajatustenvaihtoa läheisten kanssa. Tosiasiassa pitäisi kai ottaa rennommasta elämänasenteesta mallia.

6. Viihdyn kotona ja rakastan perhettäni, mutta välillä on pakko päästä poiskin ihan yksin. Onneksi minulla on ihana mies, joka ajaa minut ulos välillä ihan väkisinkin ;D

7. Olen tosi onnellinen teistä miniystäväni! Kommenttinne piristävät aina! Kiitos teille, ihanat <3

Minulle näiden tunnustusten jakaminen on liian vaikea tehtävä. Haluaisin antaa tämän ihan kaikille, jotka blogiani seuraavat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti